1. Selectezi etapa de diversificare.

2. Alege produsele BIM BAM BUNE și finalizează comanda.

3. Noi începem să gătim și livrăm către tine produsele în 1-3 zile.

1. Selectezi etapa de diversificare.

2. Alege produsele BIM BAM BUNE și finalizează comanda.

3. Noi începem să gătim și livrăm către tine produsele în 1-3 zile.

Întrebări frecvente

1. Ce înseamnă YAYA?

YAYA este partenerul părinților și al copiiilor la început de diversificare. Pentru că știm cât de grele sunt începuturile, am gândit o linie de produse 100% nutritive, piureuri din fructe și legume, mâncăruri din cereale sănătoase, în combinații cu fructe sau legume, care să îi ajute pe cei mici să-și formeze o relație sănătoasă cu mâncarea de când sunt foarte mici.

2. Ce ingrediente folosiți?

Produsele YAYA sunt exclusiv din fructe și legume naturale sau organice, nemodificate genetic. În sezon folosim legume sau fructe de la producători locali.

3. E mâncarea proaspătă?

DA! Întotdeauna DA! Fiecare produs este pregătit și gătit odată ce comanda este confirmată. Deoarece nu folosim stocuri, materia primă este întotdeauna proaspătă. Pentru că avem mai mulți furnizori, este posibil să apară diferențe de textură sau gust de la o săptămână la alta. Asta confirmă prospețimea ingredientelor folosite!

4. Cum asigurați calitatea mâncării?

În primul rând respectăm toate standardele și cerințele din domeniul siguranței alimentelor. Apoi, testăm regulat toate produsele noastre prin teste la laboratoare specializate. Ne asigurăm că avem furnizori care respectă aceleași norme pe care și noi le respectăm.

5. Cum gătiți produsele YAYA?

Gătim fiecare produs cu multă grijă și responsabilitate în bucătăria noastră. Ne asigurăm să spălăm și curățăm temeinic legumele și fructele înainte de a le pregăti termic. Procesul de gătire este unul lent, astfel încât să păstrăm cât mai mult fibrele și nutrienții fiecărui ingredient. Piureurile le mixăm cu blender-ul și le umplem în borcane pe care ulterior le vidăm într-un echipament special, pentru a-și menține prospețimea mai mult timp. Prin vidare asigurăm de asemenea un grad ridicat de igienă alimentară. La final răcim totul rapid printr-un proces de soft-chilling și refrigerăm produsele spre a fi livrate în cel mai scurt timp.

6. Produsele YAYA conțin alergeni?

Deși majoritatea rețetelor noastre conțin fructe și legume proaspete, avem și mâncăruri sau alte produse care conține ingrediente cu alergeni sau care pot conține urme de alergeni. Spre exemplu bulgurul este un aliment care conține gluten. Quinoa sau fulgii de ovăz, deși nu au gluten, sunt procesați și ambalați în unități care procesează/ambalează alimente cu gluten sau alți alergeni, de aceea ele pot conține urme de soia, gluten, țelină, muștar,susan, arahive sau nuci cu coajă.

7. Cum comand?

E simplu să comanzi produsele YAYA! Alegi etapa de diversificare în care se află copilul tău – sau îți alegi produsele în funcție de preferințe, indiferent de etapa în care se află cel mic sau cea mică (atâta timp cât respecți sfaturile medicului pediatru în ceea ce privește introducerea de noi alimente), adaugi produsele în coș, plătești și aștepți o confirmare a comenzii de la noi.

Imediat ce comanda este confirmată, noi începem să pregătim borcanele de mâncare. De regulă în maxim 24 de ore de la confirmarea comenzii, produsele vor fi livrate la ușa ta. Mai multe informații găsiți pe pagina “livrare și retur”

8. Care este valabilitatea produselor?

Toate borcanele noastre au un termen de valabilitate de 5-6 zile. Recomandarea noastră este să consumați produsele în termenul menționat pe borcane. Verficați de asemenea pagina fiecărui produs în parte pentru valabilitate. Rețineți: dacă borcanul nu este vidat corespunzător (butonul capacului să fie spre interiorul borcanului iar la deschidere să se audă un sunet), valabilitatea produsului nu este asigurată. Recomandarea noastră este să nu consumați produsul în acest caz.

9. Cum servesc mâncarea copilului meu?

Pe pagina fiecărui produs regăsiți sugestiile de servire. Recomandarea noastră este să verficați de fiecare dată că borcanele sunt vidate corespunzător și să gustați produsul înainte de a-l oferi bebelușului sau copilului dumneavoastră. Dacă vi se pare că are un gust sau miros neplăcute, vă rugăm să nu îl serviți. Ne puteți contacta pe sugestii@yaya-food.ro dacă sesizați astfel de probleme la produsele noastre.

10. Cum sunt livrate produsele?

Deoarece toate borcanele YAYA sunt refrigerate, asigurăm livrarea acestora în cutii termoizolante. În funcție de adresa de livrare, produsele sunt livrate de noi sau partenerii noștri.

11. Copilul meu refuză mâncarea.

Este perfect normal ca cei mici să refuze mâncarea. Unele studii arată că pentru a se obișnui cu o textură sau un gust nou, un copil trebuie să guste de până la 10 ori alimentul respectiv. Aveți răbdare, nu forțați copilul să mănânce. Puteți încerca să-i oferiți mai târziu să guste din nou. Odată deschis, borcanele se țin închise în frigider și se consumă în maxim 24 de ore.

12. De ce să comand produse YAYA?

Uneori e greu să pregătim de mâncare: fie ne lipsește morcovul sau broccoli-ul, fie nu mai e proaspăt păstârnacul! Trebuie să găsim alternative, în timp ce copilul tău vrea să mănânce.
Uneori nu avem timp să gătim! Suntem prinși cu adormitul, schimbatul, curățatul, plimbatul, jucatul, încât ne dăm seama prea târziu că e ora prânzului și cea mică sau cel mic, încă nu a mâncat.
Uneori nu avem chef să gătim sau nu mai avem idei de rețete, combinații și texturi noi pe care cei mici să le încerce.
Pentru fiecare din aceste motive, sau oricare altele, produsele YAYA îi ajută pe părinți să organizeze mai bine mesele celor mici, să petreacă mai puțin timp în bucătărie și mai mult cu cei mici.

13. Cu ce e diferit borcanul YAYA față de cel din comerț?

În primul rând cu prospețimea ingredientelor, a metodelor de gătire și al perioadei de valabilitate. Noi credem că o mâncare pentru bebeluși nu trebuie să aibă un termen de valabilitate mai mare decât vârsta acestuia. Este uneori mai comod să cumperi borcane din comerț, ele nu trebuie refrigerate în primul rând! Dar de cele mai multe ori borcanele din comerț au conservanți, zahăr sau sare adăugate. Mai mult, ele sunt procesate termic la temperaturi foarte înalte, sterilizate astfel încât, deși sunt eliminate bacteriile și virușii, odată cu ei se duc și majoritatea fibrelor sau a nutrienților ingredientelor.
Produsele YAYA au termen scurt de valabilitate, sunt testate periodic la laboratoare specializate, conțin întotdeauna ingrediente proaspete, și poate cel mai important, sunt gătite prin aceleași metode pe care le-ar găti părinții sau bunicii.

14. Există comandă minimă?

La YAYA nu avem comenzi valorice minime, totuși unele produse pot fi cumpărate doar în set de 2 borcane.